Takenoko - Gry planszowe familijne - sklep Huble

Uwaga!

W dniach 09-20.01 jestem na urlopie bez dostępu do telefonu/komputera/internetu. Odpowiadał na wiadomości oraz zamówienia złożone w tym okresie realizował będę 21.01.

Dlaczego zakupy w Huble?

Posiadam wszystkie gry widoczne na stronie. W przypadku pomyłki wybierzesz 2x droższą w tej samej cenie

Masz pewność, że zawartość paczki zostanie świetnie zapakowana

Zawsze wiesz, co się dzieje z Twoim zamówieniem

Kontakt

e-mail: admin@huble.pl

tel/SMS/WhatsApp: +48 733 852 900

(odpisuję sprawnie, 7 dni w tygodniu!)

Producenci
Artykuły i poradniki

Takenoko

Takenoko
Dostępność: Jest!
Wysyłka w: 1 dzień roboczy
Cena: 107,00 zł 107.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 86,99 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 15 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Co może Ci się spodobać w grze planszowej Takenoko?

  • Jedna z najlepszych gier do wprowadzania nowych graczy do świata planszówek
  • Urocze, wysokiej jakości elementy
  • Świetnie nadaje się dla całej rodziny
  • Mimo prostoty rozgrywki, wymaga podejmowania znaczących decyzji
  • Wbrew pozorom nie jest to gra tylko dla dzieci

 

Co dla Ciebie mamy?

Takenoko to gra familijna, która pomoże początkującym wejść w świat gier planszowych, a Tobie przekonać innych, że to hobby nie jest takie złe. W każdej turze gracze mogą przesuwać ogrodnika lub pandę, kłaść pola oraz nawadniać je tak, żeby spełnić warunki wyszczególnione na kartach celów. Cele Pandy to ilość i rodzaj bambusa, które chciałaby zjeść. Cele ogrodnika określają wysokość i rodzaj bambusa, który akurat rośnie na planszy, a cele pól to układ płytek, z których składa się plansza. Rozgrywka trwa około 45 minut i jest w stanie zająć od 2 do 4 graczy. Wydawca poprzeczkę wiekową ustawił na poziomie 8 lat.

 

O co chodzi?

W trakcie swojej tury każdy z graczy ma do rozegrania dwie fazy:

  1. Określenie warunków pogodowych poprzez rzut kością.
  2. Wykonanie dwóch różnych akcji.

Kość warunków pogodowych wprowadza losowość do tego, co się dzieje na planszy. Jeden gracz może dostać trzecią akcję, a inny możliwość przestawienia pandy na wybrane przez siebie pole.

Akcje z kolei sprowadzają się do:

  • kładzenia płytek pól
  • wzięcia kanału nawadniania i ewentualnego umieszczenia go na planszy (na suchych polach nic nie rośnie)
  • ruchu pandą (i zjedzenia odrobiny bambusa z pola, na którym wylądowała)
  • ruchu ogrodnikiem (w ten sposób rośnie bambus)
  • wzięcia karty celów

Gra kończy się razem z rundą, w której jeden z graczy wykonał liczbę zadań zależną od tego, ile osób obecnych jest przy stole.

Wygrywa oczywiście ten, kto zdobył najwięcej punktów (wyszczególnionych na kartach celów).

 

Uproszczony i Skrócony Opis Tury (UiSOT)

Na rzuconej przeze mnie kości wypada deszcz. Oznacza to, że mogę umieścić znacznik bambusa na dowolnym nawodnionym polu. Tak też robię.

Jedną z moich akcji jest dobranie karty celu. Panda najwidoczniej chce mi dać 6 punktów za zjedzenie 3 kawałków bambusa - żółtego, zielonego i różowego.

Widzę, że mam już znaczniki trochę zielonego i różowego bambusa z poprzednich tur. Decyduję więc, że moją drugą akcją będzie przesunięcie Pandy na pole, na którym rośnie żółty bambus. Uzbierałem tym samym zestaw pokazany na karcie i mogę ogłosić, że wykonałem zadanie i położyć kartę przed sobą.

Na tym kończy się moja tura.

 

Zawartość pudełka:

  • 28 płytek pól uprawnych
  • 36 zielonych pędów
  • 30 żółtych pędów
  • 24 różowe pędy
  • 20 kanałów nawadniania
  • 9 usprawnień
  • 46 kart celu
  • 4 plansze graczy
  • 8 żetonów akcji
  • kość pogody
  • figurka pandy
  • figurka ogrodnika
  • instrukcja

 

Pliki do pobrania:

Szczegóły

Możliwa liczba graczy 2 - 4
Zalecana liczba graczy 3
Wiek graczy 8+
Czas gry 45 minut
Wersja językowa polska
Instrukcja polska
Projektant Antoine Bauza
Waga ok. 1 kg

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl