
1. Reklamacje
Zgodnie z prawem masz możliwość reklamacji towaru w przypadku, gdy jest niezgodny z umową lub wadliwy. Jeśli chcesz zgłosić reklamację, prosimy o kontakt na admin@huble.pl:
- Jeśli reklamujesz grę dlatego, że Twój egzemplarz jest wadliwy (np. brakuje znaczników), masz na zgłoszenie wady dwa miesiące od jej zauważenia.
- Jeśli reklamujesz grę dlatego, że Twój egzemplarz jest niezgodny z umową (np. wysłałem Ci nie tę grę, którą zamówiłeś), masz dwa lata na zgłoszenie tego faktu.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Najpierw będziemy starali się naprawić wadę lub wymienić grę, lecz jeśli to nie będzie możliwe, zwrócimy pieniądze lub wymienimy Twój egzemplarz na taki o podobnej wartości.
2. Zwroty
Zgodnie z prawem możesz odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania powodu. Wystarczy, że wyślesz pisemną deklarację o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży na admin@huble.pl. Towar powinieneś zwrócić w ciągu 14 dni od wysłania deklaracji. Pieniądze zwrócimy, jak tylko dotrze do nas przesyłka od Ciebie. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Ty pokrywasz koszty przesyłki zwracanego towaru.
Bardziej szczegółowe informacje znajdziesz tu: Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
3. Wzór formularza odstąpienia od umowy
–
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
–
–
Imię i nazwisko konsumenta:
–
Adres konsumenta:
–
Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
–
Data
Posiadam wszystkie gry widoczne w sklepie, nie musisz pytać o dostępność!
Nie ma planszówki, której szukasz?
Potrzebujesz porady?
Chcesz się dowiedzieć, kiedy dostaniesz grę?
Wish to order abroad?
e-mail: admin@huble.pl
tel/SMS/WhatsApp: +48 733 852 900
(odpisuję sprawnie, 7 dni w tygodniu!)